Twój agent nieruchomości Szklarska Poręba pracuje dla Ciebie? Zadaj mu te pytania i zobacz! Jeśli Twój dom jest na rynku od ponad trzech miesięcy, są pewne pytania, które musisz zadać agentowi nieruchomości Szklarska Poręba, aby dowiedzieć się, dlaczego nie sprzedał się do tej pory, i co z tym zrobić. Dobry agent nieruchomości będzie w stanie odpowiedzieć na wszystkie siedem – zobaczmy, ile twój agent może odpowiedzieć… ..
1. Do kogo wysłałeś naszą broszurę? – do jakiego rodzaju kupujących? Ilu pytało konkretnie o szczegóły dotyczące nieruchomości i ile zostało wysłanych na ich listę mailingową? Ile wydrukowali i ilu ich zostało? Czasami agenci nie są ponownie drukowani, gdy się skończą, zamiast tego chcą obniżyć koszty drukując drukarkę biurową – tandetny!
2. Czy możesz mi pokazać nasz raport o wydajności Twojego działania na rzecz mojej nieruchomości w Szklarskiej Porębie i Twoją analizę? Większość agentów w dzisiejszych czasach może zapewnić Ci jeden, ale czy mogą go przeanalizować? Jeśli nie mogą – wyślij mi je! Powiem ci, co musisz wiedzieć.
3. Czy możesz zmienić nasz główny obraz i przetestować wyniki? – jeśli twoja aktywność online jest niska, sugerowałbym zmianę strzału głównego domu. Jest to jednak przydatne tylko wtedy, gdy można następnie zmierzyć wyniki. Jeśli nie poprawi to statystyk, wypróbuj inną i próbuj dalej, aż uzyskasz wymagany współczynnik klikalności (patrz post jak wyżej). Czasami nowy nowy obraz chwilowo poprawia twoją stawkę, więc staraj się go zmieniać regularnie, aby wyniki były jak najwyższe.
4. Co kupili nasi widzowie? – To świetny! Twój agent nieruchomości Szklarska Poręba powinien utrzymywać kontakt z widzami, aby dowiedzieć się, co ostatecznie kupili. W ten sposób możesz stworzyć obraz rodzajów kupujących patrzących na Twój dom. Na przykład, jeśli kupili zupełnie inny styl własności, może to oznaczać, że Twój marketing przemawia do niewłaściwego rynku docelowego. Jeśli kupili coś bardzo podobnego, musisz lepiej konkurować. Nawet najlepsi agenci potrzebują szturchnięcia, aby znaleźć te informacje, więc szturchnijcie ich – niech biorą się do działania!