Według badań przeprowadzonych na Uniwersytecie Warszawskim, przeciętny człowiek trzyma swój kubek przez 53 minuty. W tym czasie wielokrotnie patrzą na Twoją markę na kubku, na logo jakie mają notesy reklamowe w Warszawie i czytają Twoją wiadomość. Badanie wykazało również, że średnio 6 osób zobaczy każdą filiżankę.
Umieszczając swój adres internetowy lub kod QR na kubku lun na notesie reklamowym w Warszawie, możesz natychmiast skierować ludzi na swoją stronę internetową, ponieważ większość ludzi korzysta w dzisiejszych czasach ze smartfonów. Dodatkowo możesz dodać kod promocyjny, który ułatwia mierzenie wyników kampanii jaką mają przeprowadzić notesy reklamowe w Warszawie.
Trzymanie kubka z Twoją marką i wielokrotne oglądanie go sprawia, że lepiej oswaja się z Twoim przekazem i buduje zaufanie.
Ben Parr pisze w swojej książce Captivology: The Science of Capturing People’s Attention, że kojarzymy fizyczne odczucie ciepła z interpersonalnymi odczuciami ciepła. Innymi słowy, jeśli przekażesz swoją wiadomość przy filiżance gorącej kawy lub herbaty, ludzie będą mieli większe szanse na pozytywne odczucia wobec wiadomości jaką zapiszą notesy reklamowe w Warszawie.